FAQ

1. Czy kosmetyki Douces Angevines są wegańskie?

Tak, wszystkie kosmetyki Douces Angevines są wegańskie. Ponadto, wszystkie kosmetyki i składniki użyte do ich produkcji nie są testowane na zwierzętach.

2. Czy kosmetyki Douces Angevines są cruelty-free?

Tak, wszystkie kosmetyki Douces Angevines są cruelty-free. Od samego początku, na żadnym etapie procesu produkcyjnego produkty nie są testowane na zwierzętach. Dotyczy to również wszystkich stosowanych składników. Douces Angevines jest członkiem stowarzyszenia One Voice na rzecz ochrony zwierząt.

3. Ile trwa realizacja zamówienia?

Realizacja zamówienia w sklepie internetowym trwa 1-2 dni robocze. Należy również doliczyć czas dostarczenia przesyłki dla wybranej formy dostawy – kurier DPD- 1 dzień roboczy.

4. Skąd będę wiedzieć, że moje zamówienie zostało wysłane?

Po wysłaniu zamówienia, otrzymasz e-mail potwierdzający nadanie Twojej przesyłki.

5. Czy mogę podać inny adres dostawy niż miejsce zamieszkania?

Tak, jeżeli nie masz możliwości odebrania przesyłki w domu, wskaż jako adres dostawy np. miejsce pracy, wówczas kurier tam dostarczy Twoją przesyłkę.

6. Nie mogę opłacić zamówienia w wyznaczonym terminie, co wtedy?

Możesz opłacić zamówienie w ciągu 7 dni, w przeciwnym razie nieopłacone zamówienie zostaje anulowane. W celu wydłużenia tego terminu, prosimy o kontakt ze sklepem.

7. Czy jest możliwość zmiany złożonego zamówienia?

Do chwili otrzymania wiadomości e-mail potwierdzającej wysyłkę zamówienia, możesz dokonać zmian w zamówieniu. W tym celu prosimy o bezzwłoczny kontakt telefoniczny ze sklepem.

8. Czy mogę anulować zamówienie?

Tak, w tym celu skontaktuj się ze sklepem, za pomocą wiadomości e-mail lub formularza kontaktowego, dostępnego w zakładce KONTAKT.

9. Kiedy zamówienie zostanie anulowane?

Zamówienie zostaje anulowane w następujących przypadkach: brak płatności w terminie 7 dni, powrót nieodebranej przesyłki do sklepu lub na prośbę klienta.

10. Czy mogę otrzymać próbki kosmetyków?

Bezpłatne próbki kosmetyków są dołączane do każdego zamówienia. Istnieje również możliwość zakupu wybranych zestawów próbek. Zestawy są dostępne w naszym sklepie, kategoria: PRÓBKI

11. Jak mogę zmienić swoje hasło?

Zmiana hasła jest możliwa po zalogowaniu się do panelu: MOJE KONTO

12. Jak mogę sprawdzić status swojego zamówienia?

Jeżeli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, status zamówienia możesz sprawdzić w zakładce “Zamówienia” logując się do panelu: MOJE KONTO. Natomiast gdy zamówienie zostało złożone bez rejestracji, zapytaj o jego status korzystając z Formularza kontaktowego lub wysyłając zapytanie za pomocą wiadomości e-mail.

13. Czy można ocenić zakupione kosmetyki?

Tak, przy każdym produkcie w sklepie widnieje zakładka OPINIE, gdzie można umieszczać recenzje produktów. W zamian za umieszczoną opinię otrzymasz 10% rabatu* na kolejne zakupy w sklepie.

Aby zrecenzować kosmetyk, zaloguj się do swojego konta na stronie sklepu, następnie wybierz produkt, który chcesz ocenić i kliknij w zakładkę OPINIE. Dodaj opinie o produkcie i zatwierdź klikając w przycisk „Dodaj opinie”. To wszystko!

Twoja recenzja trafi do naszego systemu. Po zatwierdzeniu, czy oceniasz zakupiony przez siebie produkt, opinia ukaże się na stronie sklepu. Tym samym do Twojego zamówienia z ocenianym produktem, zostanie dodana notatka z 10% kodem rabatowym**. Notatkę otrzymasz na podany przy zamówieniu adres e-mail lub znajdziesz w historii zamówień.

* Kod rabatowy obowiązuje na cały asortyment i łączy się z aktualnymi promocjami na stronie. Zdobytych kodów nie można ze sobą łączyć. Kod jest ważny przez 6 miesięcy.

** Maksymalny czas oczekiwania na zatwierdzenie opinii oraz przesłanie kodu rabatowego to 24h.

FAQ

1. Czy kosmetyki Douces Angevines są wegańskie?

Tak, wszystkie kosmetyki Douces Angevines są wegańskie. Ponadto, wszystkie kosmetyki i składniki użyte do ich produkcji nie są testowane na zwierzętach.

2. Czy kosmetyki Douces Angevines są cruelty-free?

Tak, wszystkie kosmetyki Douces Angevines są cruelty-free. Od samego początku, na żadnym etapie procesu produkcyjnego produkty nie są testowane na zwierzętach. Dotyczy to również wszystkich stosowanych składników. Douces Angevines jest członkiem stowarzyszenia One Voice na rzecz ochrony zwierząt.

3. Ile trwa realizacja zamówienia?

Realizacja zamówienia w sklepie internetowym trwa 1-2 dni robocze. Należy również doliczyć czas dostarczenia przesyłki dla wybranej formy dostawy – kurier DPD- 1 dzień roboczy.

4. Skąd będę wiedzieć, że moje zamówienie zostało wysłane?

Po wysłaniu zamówienia, otrzymasz e-mail potwierdzający nadanie Twojej przesyłki.

5. Czy mogę podać inny adres dostawy niż miejsce zamieszkania?

Tak, jeżeli nie masz możliwości odebrania przesyłki w domu, wskaż jako adres dostawy np. miejsce pracy, wówczas kurier tam dostarczy Twoją przesyłkę.

6. Nie mogę opłacić zamówienia w wyznaczonym terminie, co wtedy?

Możesz opłacić zamówienie w ciągu 7 dni, w przeciwnym razie nieopłacone zamówienie zostaje anulowane. W celu wydłużenia tego terminu, prosimy o kontakt ze sklepem.

7. Czy jest możliwość zmiany złożonego zamówienia?

Do chwili otrzymania wiadomości e-mail potwierdzającej wysyłkę zamówienia, możesz dokonać zmian w zamówieniu. W tym celu prosimy o bezzwłoczny kontakt telefoniczny ze sklepem.

8. Czy mogę anulować zamówienie?

Tak, w tym celu skontaktuj się ze sklepem, za pomocą wiadomości e-mail lub formularza kontaktowego, dostępnego w zakładce KONTAKT.

9. Kiedy zamówienie zostanie anulowane?

Zamówienie zostaje anulowane w następujących przypadkach: brak płatności w terminie 7 dni, powrót nieodebranej przesyłki do sklepu lub na prośbę klienta.

10. Czy mogę otrzymać próbki kosmetyków?

Bezpłatne próbki kosmetyków są dołączane do każdego zamówienia. Istnieje również możliwość zakupu wybranych zestawów próbek. Zestawy są dostępne w naszym sklepie, kategoria: PRÓBKI

11. Jak mogę zmienić swoje hasło?

Zmiana hasła jest możliwa po zalogowaniu się do panelu: MOJE KONTO

12. Jak mogę sprawdzić status swojego zamówienia?

Jeżeli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, status zamówienia możesz sprawdzić w zakładce “Zamówienia” logując się do panelu: MOJE KONTO. Natomiast gdy zamówienie zostało złożone bez rejestracji, zapytaj o jego status korzystając z Formularza kontaktowego lub wysyłając zapytanie za pomocą wiadomości e-mail.

13. Czy można ocenić zakupione kosmetyki?

Tak, przy każdym produkcie w sklepie widnieje zakładka OPINIE, gdzie można umieszczać recenzje produktów. W zamian za umieszczoną opinię otrzymasz 10% rabatu* na kolejne zakupy w sklepie.

Aby zrecenzować kosmetyk, zaloguj się do swojego konta na stronie sklepu, następnie wybierz produkt, który chcesz ocenić i kliknij w zakładkę OPINIE. Dodaj opinie o produkcie i zatwierdź klikając w przycisk „Dodaj opinie”. To wszystko!

Twoja recenzja trafi do naszego systemu. Po zatwierdzeniu, czy oceniasz zakupiony przez siebie produkt, opinia ukaże się na stronie sklepu. Tym samym do Twojego zamówienia z ocenianym produktem, zostanie dodana notatka z 10% kodem rabatowym**. Notatkę otrzymasz na podany przy zamówieniu adres e-mail lub znajdziesz w historii zamówień.

* Kod rabatowy obowiązuje na cały asortyment i łączy się z aktualnymi promocjami na stronie. Zdobytych kodów nie można ze sobą łączyć. Kod jest ważny przez 6 miesięcy.

** Maksymalny czas oczekiwania na zatwierdzenie opinii oraz przesłanie kodu rabatowego to 24h.